/Files/images/imagesCAGZP8BH.jpgПравила користування Роменською центральною міською бібліотекою для дітей

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1.Правила користування бібліотекою розроблені відповідно до Закону України "Про бібліотеки і бібліотечну справу" та "Типових правил користування бібліотеками в Україні".
1.2. Бібліотека є культурно-просвітницькою та науково-інформаційною установою.
1.3. Основними напрямами діяльності бібліотеки є формування, зберігання документально-інформаційних ресурсів та бібліотечне обслуговування.
1.4. Право користування бібліотекою мають діти дошкільного віку, учні 1-9 класів, організатори дитячого читання та інші категорії населення на умовах, визначених даними Правилами.
2. ПРАВА КОРИСТУВАЧІВ.

2.1 Користувачі бібліотеки мають право отримувати:

v інформацію про склад бібліотечних фондів через довідково – пошуковий аппарат бібліотеки;

v консультаційну допомогу в процесі пошуку та відбору джерел інформації;

v у тимчасове користування документи з фондів бібліотеки;

v Інтернет – години для пошуку необхідної інформації;

v отримувати безкоштовну інформацію про склад бібліотечних фондів, консультаційну допомогу в пошуках джерел інформації;
v одержувати в тимчасове користування книги та інші документи з бібліотечного фонду;
v брати участь у масових заходах, що їх проводить бібліотека;
v входити до читацьких рад, клубів, гуртків, літературних об’єднань.
2.2 Користувачі мають право одержати для опрацювання поза бібліотекою одноразово не більше 5 документів терміном до 15 днів.
Термін користування може бути продовжений ( але не більше 2-х разів підряд), якщо на цю літературу немає попиту від інших користувачів.
Термін користування творами друку підвищеного попиту встановлює бібліотека.
2.3 Користувачі мають право виносити документи за межі бібліотеки, якщо вони записані у формулярі читача.
2.4 Рідкісні та цінні документи, довідкові видання, видаються для користування тільки у читальному залі.
2.5 Особи, які тимчасово проживають у зоні обслуговування бібліотеки, мають право користуватися тільки її читальним залом або отримати документи додому під грошову заставу.
2.6 Якщо одержані в бібліотеці під заставу документи не повертаються користувачем у зазначений термін і дії для повернення їх не мають результату, то грошова застава зараховується на рахунок бібліотеки й використовується на придбання чи оправу бібліотечних видань.
3. ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ.

3.1 Читачі – діти записуються до бібліотеки на підставі документа ( паспорту ), що пред’являють їхні батьки, установи або особи, під наглядом яких перебувають діти.
Дорослі читачі записуються на підставі паспорту.
У разі зміни місця проживання, зазначеного у паспорті, користувач повинен негайно повідомити про це бібліотеку.
3.2 Користуючись бібліотекою. читач повинен дбайливо ставитись до творів друку та інших матеріалів;
при одержанні документів має перевірити їх кількість та наявність пошкоджень і в разі виявлення дефектів попередити про це бібліотекаря.
3.3 За кожне отримане видання читачі (крім дошкільників та учнів 1-4 класів) розписуються у читацькому формулярі.
Повернення документів засвідчується підписом бібліотекаря.
3.4 Твори друку та інші матеріали, загублені з фонду бібліотеки, або ті, яким заподіяні серйозні пошкодження, повинні бути замінені аналогічними, або визнаними бібліотекою рівноцінними за вартістю та змістом.
При неможливості рівноцінної заміни з дорослих користувачів стягується 10-кратна вартість загублених або пошкоджених видань.
За книги, загублені неповнолітніми читачами, несуть відповідальність їхні батьки.
3.5 Користувач, який порушує правила користування бібліотекою, позбавляється права відвідувати її на термін, що визначається бібліотекою.
4. ОБОВ’ЯЗКИ БІБЛІОТЕКИ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ.

Бібліотека зобов’язана:
· інформувати користувачів про всі види послуг, що їх надає бібліотека ;
· створювати умови для використання бібліотечного фонду, роботи в бібліотеці, надавати допомогу в доборі потрібних документів;
· дбати про культуру обслуговування користувачів;
· формувати в користувачів потребу в інформації, користуванні бібліотеками, сприяти підвищенню культури читання;
· задовольняти потреби в створенні при бібліотеці читацьких об’єднань, клубів за інтересами;
· систематично здійснювати контроль за своєчасним поверненням до бібліотеки виданих читачам документів;
· ураховувати читацькі запити при формуванні фонду, проведенні масових заходів;
· створювати читацькі ради.
#160;#160;
Кiлькiсть переглядiв: 151

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.